Название: Проставки, гума, ліфт-комплекти – що реально працює? Отправлено: SerhiiKovalski от 29 Марта 2025, 14:42:42 Колись теж задумався над тим, як підняти кліренс. Дороги в нас такі, що їздити на низькій машині – суцільне випробування. Почав із простої ідеї – поставити гуму з вищим профілем. Плюс дало якийсь, але керованість трохи погіршилась. Потім дійшов до проставок під стійки – отут ефект помітний. Але з’явились нюанси: жорсткість підвіски змінилась, аморти пішли швидше. Загалом, працює, але не ідеально.
Название: Re: Проставки, гума, ліфт-комплекти – що реально працює? Отправлено: Yuriy_Hrynevsky от 29 Марта 2025, 14:43:19 Я теж ставив проставки, але зробив по розуму – не більше 2 см, щоб не навантажувати підвіску. Ефект був, особливо на бордюрах і поганих дорогах. Але найбільше сподобалось, коли поставив посилені пружини. Машина стала трохи жорсткішою, зате не пробиває на ямах, і кліренс піднявся на ті ж 2 см. Думаю, це найкращий варіант, якщо не хочеш проблем із геометрією підвіски.
Название: Re: Проставки, гума, ліфт-комплекти – що реально працює? Отправлено: Viktor_Koroviak от 29 Марта 2025, 14:45:20 Якщо хочеться щось більш радикальне, є ще варіант із ліфт-комплектами. Вони дорожчі, але дають стабільний результат. Я розглядав різні способи і в результаті знайшов цікаву статтю як збільшити кліренс авто (https://prostavkin.com/blog/kak-uvelichit-klirens-bez-uscherba-dlya-podveski) Там розписані плюси і мінуси кожного варіанту, дуже корисно, якщо стоїте перед вибором. Я поки що на проставках і колесах з більшим радіусом, але думаю про ліфт-комплект.
Название: Re: Проставки, гума, ліфт-комплекти – що реально працює? Отправлено: SerhiiKovalski от 29 Марта 2025, 14:48:33 Ліфт-комплекти – це вже серйозно, але для міських авто не завжди виправдано. Від проставок результат є, але якщо їх ставити з розумом. А от із колесами треба акуратно – іноді зачіпають арки, і тоді доведеться ще й підкривати кузов.
Название: Re: Проставки, гума, ліфт-комплекти – що реально працює? Отправлено: Yuriy_Hrynevsky от 29 Марта 2025, 14:49:20 Ну от, у кожного свій шлях, але головне – не переборщити. Бо можна підняти машину, а потім мучитися з розвалом, амортами і керованістю. Краще все зважити перед змінами, ніж потім переробляти.
|