Колба
Добро пожаловать на форум! rss 23 Декабря 2024, 22:27:35 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?

Войти
 
На правах рекламы
   Начало   Линейки Помощь Войти Регистрация  
Органический скраб
Страниц: [1]
  Печать  
Автор Тема: Як організувати військовий облік на підприємстві?  (Прочитано 32 раз)
Трой
Подмастерье
***
Пол: Мужской
Сообщений: 522



« : 11 Октября 2024, 08:27:33 »

Доброго дня! Підкажіть, як правильно вести військовий облік на підприємстві? Хто відповідальний за це, і які документи потрібно заповнювати? Бачив різні вимоги, але хотілося б зрозуміти точну процедуру, щоб уникнути штрафів.
Mary_marry
Ученик
**
Сообщений: 493


« Ответ #1 : 11 Октября 2024, 11:21:47 »

 Важливо враховувати законодавчі зміни та дотримуватися встановлених вимог, адже відповідальність за військовий облік покладається на керівника підприємства. Більше деталей про військовий облік на підприємстві можна знайти тут.
Страниц: [1]
  Печать  
 
Перейти в:  


Rambler\'s Top100     Рейтинг@Mail.ru  
Powered by SMF 1.1.15 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Форум "Колба" © 2009-2010 | Сайт разработан L-Studio | Карта сайта
Страница сгенерирована за 0.081 секунд. Запросов: 21.